BYT JOBB ERA IDIOTER!!

Vi yngre som vet hur en dator fungerar avreagerar oss ofta här, gamlingar i JP. Jag tänkte göra bådeoch. Min farmor är en av dom "gamla" och är ganska bra på att skälla på folk, både på gott och ont! Nu är JAG så förbannad att jag just slog sönder en tallrik.. (!!) Ja, jag har aggresstionssvårigheter!! (Och nej, jag vet inte hur det stavas!)

Jag är arg på människor som jobbar med att hjälpa människor men inte gör ett skit. Dom sitter på sina feta (?, Låter bättre och säga så) arslen och väntar på vad? Bättre tider? Tro mig det kommer inte. Jag tror tillochmed en döv person skulle förstå mer vad jag SÄGER och en blind skulle SE mer vad jag menade. Kan ni förstå vad oförstående dom är? På måndag vet jag vem som kommer få ÄNNU EN utskällning av mig, på riktigt. Denna gången var mild, jävligt mild.. Jag ska även tvinga dom att ge mig min favorit läkare (även den enda som någonsin varit bra!)

Fan, nu kommer jag komma försent till möte. Jag som aldrig går på möten, nu ska jag klampa in där försent OCH arg. Det är på detta mötet jag behöver min styrka.. måste ringa farmor och få lite styrka.


FUCK YOU!
(Jävligt het kropp förövrigt..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0