Hallelujah.

Jag är väl kanske lite bitter idag men vad förväntar man sig? Det är måndag och veckan har ungefär lika mycket att erbjuda som en tom godispåse.  Jag skulle kunna offra min vänsterarm för att få komma tillbaka och uppleva torsdag-, fredag- och lördagkväll igen! PERFEKTION. Tänk att man har lyckats ha en sån bra helg med jobb. Jag menar inte att jag hatar mitt jobb utan att man blir trött efter att ha haft såna roliga kvällar och så ska man jobba några pass på det också, jag lyckades dock.

Torsdag var en kväll som skulle vara fika och bio men som avslutades på Caj. Oplanerat är bäst!
Fredag, en perfekt myskväll med Maja och Jennipher men min fining Carro var på Bistro med sin pojkvän och jag ville leka chaufför så jag åkte dit för en liten sväng, fastnade där till 00.30, hade en fantastisk kväll. Åh, jag älskar att dansa! (Man kan faktiskt dansa nykter!)
Lördag, en del jobb avklarat och bli hemma efter två sena nätter var det mest normala men självklart avslutade jag kvällen på Sliver och hade en magisk kväll. Allt var bra! Lagom med folk, lagom med alkohol, lagom med dans, lagom med prat.
Söndag. Jag var bara lycklig och kunde le när jag tänkte tillbaka på min perfekta helg dock under min långa underbara jobbdag. Jag var även oförskämt pigg!

Nu ska jag inte vara bitter mer. "Det blir vad man gör det till!"
Jag kommer ha en grym vecka särskilt om alla planer går som jag vill, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0