EGYPTEN OCH VIRUS.

Mina virus som springer runt i kroppen är nog snart borta. Jag tänker att dom ser ut som små oranga bollar för på naturkunskapen på grundskolan tittade vi alltid på teckande filmer om kroppen och då var det såna figurer som sprang runt i kroppen..(med ansikten o allt, SJUKT) dock tror jag inte dom kallades virus utan något mer bra. (Jag kanske inte lyssnade jättebra men på något konstigt sätt fick jag MVG i biologi, tänkte bara skryta lite när jag fick chansen..) Dom byggde och hade sig i varje fall och det har ju mina virusgubbar gjort ocskå!! Jag tror dock jag sprang bort dom mesta när jag var ute och sprang innan för det krampar inte riktigt lika mycket i benen längre och ryggen känns ganska okej. HEJOHÅ, vad glad man blir!

Just det. Egypten var bra, mer än bra. Vi blev som sagt sjuka efter vår tripp men ändå vill vi tillbaka till våra nyfunna vänner. Jag hittade nog min blivande man där också, han var göööööörsnygg! I min dröm är vi gifta men i verkligheten har vi bara pratat och dansat med varandra men det är väl nästan samma sak? tyyyyyp.



Nu ska jag duscha, det var ju lixsom en timma sen jag kom hem från min löptur och jag har suttit och luktat på min tischa alldeles för länge! Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0