OJ.

Jag skulle inte gå ut, sen skulle jag gå ut och sen skulle jag inte det. Japp, det var ungefär så det höll på ganska lång tid innan jag väl gick ut. En minnesvärd kväll eller egentligen kanske det inte var det utan mer en gratis kväll. Jag tror jag tycker om gratis kvällar, det är lixsom något gott med det. Kvällen avslutades med Ottosson och självaste Al Azif och hans vän, tror inte det finns någon trevligare människa än han. Han var lixsom jättetrevlig! Jag tog sen taxi hem, det blev ju då inte en gratis kväll när jag tänker efter, fan. Jag små dör i min säng och skulle göra vad som helst för en hel säng men jag har ju inte det så jag får små dö.

Imorgon börjar helgen på riktigt men inte för mig eftersom jag självklart jobbar. Vem är förvånad? Jag är då inte det kan jag berätta.. fasen. Jag ska sova, skulle kunna sova ett dygn. Det känns verkligen så.


Tjugoett årskrisen är inte över. hjälp.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0