WE DANCE TO THE BEAT

Om 9 timmar lyfter planet till Egypten, känns ganska okej. Mitt bortsprunga pass är nu också tillbaka, känns även detta ganska okej! Något mer som känns okej är att jag läst fel om vårat hotell. Vi har inte fyra pooler, vi har 16 stycken.. ooooh my goooood! Jag kommer bli barn på nytt, jag kommer leka med varenda unge, typ. I'm happy! Jag lovar att fixa bilder hit när jag kommer hem som ni kan få kolla och bli avundsjuka på.

Jag bör sova eftersom jag ska upp klockan tre men jag kan inte.
Jag har fastnat i en Westlife period, hiss eller diss?!
Äsch, jag måste försöka sova.. ses!




Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: TACK för de fina orden Caroline, det pushar mig verkligen! Jag tycker du är ganska modig själv som är ute och reser till alla möjliga ställen i världen! :)

Kram på dig!

2011-10-05 @ 22:37:42
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0